Moto

O Școală în care profesorul nu învață și el e o absurditate. Cred ca am găsit un moto pentru Școala mea. E vorba aceasta extraordinară a lui Leon Bloy: NU SE ȘTIE CINE DĂ ȘI CINE PRIMEȘTE!” Gândul Școlii, al celei unde să nu se predea nimic, mă obsedează. Stări de spirit, asta trebuie dat altora; nu conținuturi, nu sfaturi, nu învățături. De aceea nici nu trebuie lecții... Oamenii aceia tineri văd că vrei să încorporezi o idee și încep să încorporeze și ei una. Cred că Școala asta trebuie făcută!

C. Noica

duminică, 19 octombrie 2014

Al doilea an școlar

   „ Deși nu există rețete pentru viața în Dumnezeu, există unele direcții, pe care trebuie să le avem în conștiința noastră, pentru ca să urmăm înțelegere în calea noastră, ca să nu cădem victimă necunoștinței căilor de mântuire. Nu poate exista un program unic pentru toți, sau consecvența unei creșteri. Dar aceasta nu înseamnă că nu exista nicăieri baze comune. Arhim. Sofronie Saharov

    După o scurtă vacanță, ne-am reîntors cu forțe noi pentru a începe activitățile propuse . Indiferent de vârstă, părintele a întărit baze comune ca să urmăm cu înțelegere calea noastră și să nu cădem victime necunoștinței căilor de mântuire. Pentru a te apropia de Dumnezeu nu contează vârsta, un exemplu îl avem și în videoclipul de mai jos... 
    În prima întâlnire am stabilit programul pentru următoarea săptămână în care vom prezenta și vom învăța cât mai multe lucruri despre Sinoadele Ecumenice și nu numai...
    Așteptăm cu nerăbdare următoarea întâlnire. Și vom reveni cu mai multe detalii în curând...
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu