Moto

O Școală în care profesorul nu învață și el e o absurditate. Cred ca am găsit un moto pentru Școala mea. E vorba aceasta extraordinară a lui Leon Bloy: NU SE ȘTIE CINE DĂ ȘI CINE PRIMEȘTE!” Gândul Școlii, al celei unde să nu se predea nimic, mă obsedează. Stări de spirit, asta trebuie dat altora; nu conținuturi, nu sfaturi, nu învățături. De aceea nici nu trebuie lecții... Oamenii aceia tineri văd că vrei să încorporezi o idee și încep să încorporeze și ei una. Cred că Școala asta trebuie făcută!

C. Noica

vineri, 22 iulie 2016

Lăsatul secului pentru Postul cel Mare


                                                                        10.dec.2015
Am participat la un mic atelier de gătit,apoi in ziua următoare ne-am bucurat iarași impreuna..luând aminte la cuvintele Bătrânului Selafiil din Siberia:,, in aceasta vreme,dragul bunelului drag,se cere mai multa seriozitate,mai multă privire înlăuntru"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu