Moto

O Școală în care profesorul nu învață și el e o absurditate. Cred ca am găsit un moto pentru Școala mea. E vorba aceasta extraordinară a lui Leon Bloy: NU SE ȘTIE CINE DĂ ȘI CINE PRIMEȘTE!” Gândul Școlii, al celei unde să nu se predea nimic, mă obsedează. Stări de spirit, asta trebuie dat altora; nu conținuturi, nu sfaturi, nu învățături. De aceea nici nu trebuie lecții... Oamenii aceia tineri văd că vrei să încorporezi o idee și încep să încorporeze și ei una. Cred că Școala asta trebuie făcută!

C. Noica

joi, 21 iulie 2016

Munca în echipă.

Prima întâlnire din vara aceasta am început-o într-un număr mult mai restrâns, în cadrul acestei întâlniri am încercat să refacem o parte din postările mai vechi, care din  probleme tehnice s-au șters, nădăjduim că vom putea să le refacem pe toate, dar care au fost un bun prilej pentru a resimți bucuria clipelor de atunci..., am  continuat cu discuții despre viața de la țară, făcând comparații despre cum se vedea prin ochii de copil și cum se vede acum, după ce ochii ni s-au mai deschis puțin( cu mult ajutor și foarte lent); acum inima și gândul se zbate spre a căuta lucrurile cu adevărat folositoare. Întâlnirea încheindu-se cu stabilirea programului pentru viitoarea întâlnire..




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu