Moto

O Școală în care profesorul nu învață și el e o absurditate. Cred ca am găsit un moto pentru Școala mea. E vorba aceasta extraordinară a lui Leon Bloy: NU SE ȘTIE CINE DĂ ȘI CINE PRIMEȘTE!” Gândul Școlii, al celei unde să nu se predea nimic, mă obsedează. Stări de spirit, asta trebuie dat altora; nu conținuturi, nu sfaturi, nu învățături. De aceea nici nu trebuie lecții... Oamenii aceia tineri văd că vrei să încorporezi o idee și încep să încorporeze și ei una. Cred că Școala asta trebuie făcută!

C. Noica

vineri, 27 decembrie 2013

Acasă


În a treia zi de prăznuire a Nașterii Domnului cu bucurie și oboseală ne-am întâlnit pentru a închide „sezonul” de mers cu colinda. Am gustat câte ceva din bunătățile mesei de Crăciun acasă la familia părintelui Ionuț și apoi am fost primiți cu drag de ai noștri pe care îi purtăm în suflet cu recunoștință!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu