Moto

O Școală în care profesorul nu învață și el e o absurditate. Cred ca am găsit un moto pentru Școala mea. E vorba aceasta extraordinară a lui Leon Bloy: NU SE ȘTIE CINE DĂ ȘI CINE PRIMEȘTE!” Gândul Școlii, al celei unde să nu se predea nimic, mă obsedează. Stări de spirit, asta trebuie dat altora; nu conținuturi, nu sfaturi, nu învățături. De aceea nici nu trebuie lecții... Oamenii aceia tineri văd că vrei să încorporezi o idee și încep să încorporeze și ei una. Cred că Școala asta trebuie făcută!

C. Noica

duminică, 22 decembrie 2013

„Larg deschideți poarta sufletelor voastre, n-am venit să cerem am venit să dăm”


În această duminică încărcată de tensiunea pregătirii duhovnicești pentru a întâmpina praznicul Nașterii Domnului cu inima suficient de încăpătoare și încălzită pentru primirea Pruncul Iisus, noi, membrii Școlii parohiale „Zian Boca” împreună cu părintele Ionuț am purtat o discuție timp de aproximativ două ore pe tema prezenței îngerilor în viața noastră. Apoi, așa cum am hotărât încă de la începutul orelor de cântare bisericească, am colindat, pentru prima dată în acest an, familiilor sărace și persoanelor singure și bolnave din parohia noastră, oferindu-le hrană (portocale, dulciuri, mezeluri, conserve, etc.) și căldura compasiunii pentru crucea grea ce le-a fost îngăduită de către milostivul Dumnezeu. 
N-ar fi de neglijat faptul că darurile oferite celor aflați în nevoi au fost sponsorizate prin programul social „20 lei pe lună pentru o cauză nobilă” derulat la nivelul parohiei noastre prin purtarea de grijă a părintelui Ionuț. În acest program, început în luna august a.c., sunt înscriși (deocamdată) 13 credincioși din comunitatea noastră: Neica Zaharia, Luca Eugenia, Drăghici Roxana, Lăsconi Minerva, preot Ionuț Rancea, Zorfie Maria, Romanesc Rusa, Mogoșan Cristi, Drăghiciu Dorel, Bota Dragoș, Bălușe Anuța, Neagoe Raul și Lazăr Livia. În fiecare lună aceștia contribuie cu 20 lei pentru bugetul programului sprijinind acțiunile sociale întreprinse la nivelul parohiei noastre...mici (de până la 400 de persoane...aproximativ 175 de familii). Dumnezeu să le răsplătească tuturor pentru dragostea de semeni!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu