Moto

O Școală în care profesorul nu învață și el e o absurditate. Cred ca am găsit un moto pentru Școala mea. E vorba aceasta extraordinară a lui Leon Bloy: NU SE ȘTIE CINE DĂ ȘI CINE PRIMEȘTE!” Gândul Școlii, al celei unde să nu se predea nimic, mă obsedează. Stări de spirit, asta trebuie dat altora; nu conținuturi, nu sfaturi, nu învățături. De aceea nici nu trebuie lecții... Oamenii aceia tineri văd că vrei să încorporezi o idee și încep să încorporeze și ei una. Cred că Școala asta trebuie făcută!

C. Noica

luni, 27 ianuarie 2014

Stilul personal de învățat și preferința emisferică cerebrală personală


   În acest sfârșit de săptămână fiecare dintre participanții la curs a descoperit propria super-legătură de învățat. Am răspuns la două chestionare care ne-au descoperit care este stilul preferat de învățare pentru fiecare dintre noi (vizual, auditiv, tactil sau kinestezic) și care este preferința emisferică cerebrală (stângă, dreaptă sau integrate). Spre surprinderea noastră am aflat cum este mai ușor să învățăm folosind metodele cele mai eficiente de receptare și însușire a informației. Deși pare complicat testul a fost simplu și mai ales util! Din păcate pe internet veți găsi teste care nu acoperă integral problema...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu